تراشه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی MediaTek گوشی هوشمند بعدی شما را بسیار شخصی‌تر می‌کنند

فهرست مطلب

تراشه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ، mediatekدر اجلاس خود، تراشه‌های تلفن همراه جدیدی را معرفی کرد که از هوش مصنوعی تولیدکننده (generative AI) استفاده می‌کنند. این تراشه‌ها می‌توانند به گوشی‌های هوشمند اجازه دهند تا تصاویر و ویدیوهای خلاقانه‌تری ایجاد کنند، عملکرد بازی‌ها را بهبود بخشند و سرعت‌های 5G سریع‌تر و پایدارتری ارائه دهند.

تراشه‌های Dimensity 9300 و Dimensity 1050 از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده با تلفن هوشمند استفاده می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند برای ایجاد تصاویر و ویدیوهای جدید از ابتدا استفاده شوند. به عنوان مثال، یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه Dimensity 9300 می‌تواند از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده در شرایط کم نور استفاده کند. همچنین می‌تواند از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر منظره پانورامای جدید از چندین عکس جداگانه استفاده کند.

تراشه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

تراشه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

تراشه‌های Dimensity 9300 و Dimensity 1050 همچنین می‌توانند برای بهبود عملکرد بازی‌ها استفاده شوند. آنها می‌توانند از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی تنظیمات بازی برای دستگاه خاص کاربر استفاده کنند.

مودم‌های 5G Redcap MediaTek برای ارائه سرعت‌های 5G سریع‌تر و پایدارتر طراحی شده‌اند. آنها از فناوری‌های جدیدی مانند Sub-6 GHz و mmWave پشتیبانی می‌کنند که می‌توانند سرعت‌های 5G را تا 7.5 گیگابیت بر ثانیه افزایش دهند.

تراشه واقعیت افزوده جدید MediaTek برای توسعه دستگاه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی جدید طراحی شده است. این تراشه از فناوری‌های جدیدی مانند واقعیت افزوده ترکیبی (MR) پشتیبانی می‌کند که می‌تواند واقعیت فیزیکی و مجازی را ترکیب کند.

MediaTek می‌گوید که تراشه‌های جدید آن برای گوشی‌های هوشمندی که در سال 2024 عرضه می‌شوند در دسترس خواهند بود.

مطالعه کنید :  گوگل به زودی پیکسل ۷ را با چیپ Tensor جدید عرضه می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه