رادیو بیسیم

مقایسه انواع رادیوهای سری LHG5

مقایسه انواع رادیوهای سری LHG5
۵
(۱)
image_pdfدانلود به صورت pdf

بررسی تفاوت های رادیوهای سری LHG5

مقایسه انواع رادیوهای سری LHG5 ، سری LHG رادیوهای دوال پولار هستند که تفاوت توانی از ۲۴٫۵ تا ۲۷ dbi را دارا می باشند.

این سری برای لینک های ۱۵ تا ۴۰ کیلومتر ساخته شده اند که با توجه به آنتن گرید برای محیط های دارای باد بهترین پایداری را دارند.

رادیوهای سری LHG کمپانی میکروتیک برای کار در شبکه های بیرونی در فرکانس های ۲٫۴ , ۵ و ۶۰ گیگاهرتز طراحی و تولید شده است .

با توجه به سطح دسترسی تعیین شده LEVEL 3 در سیستم عامل تمامی مدل های سری LHG کاربرد اساسی این رادیو ها صرفا در ارتباط های نقطه به نقطه و یا در سمت CPE (تجهیزات سمت کاربر) میباشد .

مقایسه انواع رادیوهای سری LHG5📡رادیو LHG 5

رادیویی در فرکانس ۵GHz که با پروتکل ۸۰۲٫۱۱ a/n و آنتن دوآل پولار ۲۴٫۵ dbi به قیمتی بسیار معقول برای لینک های تا ۱۵ کیلومتر که از پروتکل انحصاری Nv2 میکروتیک پشتیبانی میکند.

📡رادیو LHG 5 HP

رادیویی در فرکانس ۵GHz که با پروتکل ۸۰۲٫۱۱ a/n و آنتن دوآل پولار ۲۴٫۵ dbi با توان خروجی بیشتر که در مقایسه با LHG 5 برای دستیابی به مسافتی تا ۲۵ کیلومتر طراحی شده است.

📡رادیو LHG XL HP5

رادیویی در فرکانس ۵GHz که با پروتکل ۸۰۲٫۱۱ a/n و آنتن دوآل پولار ۲۷ dbi با توان خروجی بالا که برای برقراری لینک هایی تا ۴۰ کیلومتر با حداکثر سرعت طراحی شده است.

📡رادیو LHG 5 ac

رادیویی در فرکانس ۵GHz که با پروتکل ۸۰۲٫۱۱ac و آنتن دوآل پولار ۲۴٫۵ dbi دارای پورت شبکه گیگ می باشد تا بتواند در مسیرهایی تا ۷ کیلومتر و پروتکل ac پهنای باند نزدیک به یک گیگ را برای مصرف کننده تامین میکند.

📡رادیو LHG XL 5 ac

رادیویی در فرکانس ۵GHz که با پروتکل ۸۰۲٫۱۱ac و آنتن دوآل پولار ۲۷ dbi دارای پورت شبکه گیگ می باشد تا بتواند در مسیرهایی تا ۱۵کیلومتر و پروتکل ac پهنای باند نزدیک به یک گیگ را برای مصرف کننده تامین میکند.

این مقاله چه مقدار به شما کمک کرد

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *